Základy tvorby
Základy tvorby
Nahrávka hlasu
Předtím opravdová animace začne, předběžný zvukový doprovod nebo “dráha škrábnutí” je zaznamenána, tak že animace může být více přesně synchronizovaná ke zvukovému doprovodu. Daný pomalý, metodický způsob ve které tradiční animaci je produkován, to je téměř vždy snadnější synchronizovat animaci k předcházejícímu zvukovému doprovodu než to má synchronizovat zvukový doprovod k předcházející animaci. Vyplněný karikaturní zvukový doprovod bude představovat hudbu, zvukové efekty a dialog vykonávaný herci hlasu. Nicméně, dráha škrábnutí používala během animace typicky obsahuje jen hlasy, nějaké hlasité písně že charaktery musí zpívat společně k, a dočasné hudební skóre sleduje; konečný výsledek a zvukové efekty jsou přidáni v poště-výroba.
V případě většiny pre-1930 zvuk oživil karikatury, zvuk byl pošta-synched; to je, zvukový záznam byl zaznamenán po filmu elementy byly dokončeny tím, že sleduje film a vykonává dialog, hudbu a požadované zvukové efekty. Některá studia, nejvíce pozoruhodně Fleischer studia, pokračoval posílat-synch jejich karikatury pozdnější, který počítal s přítomností “mumlal inzerát-libs” dar v mnoho Popeye námořník a Betty Boop karikatury. Ačkoli doslova celá animace Američana je nyní pre-synched (a byl od třicátých lét), skoro celá animace Japonce (anime) je pošta-synched.
Animatics
Často, animatic nebo kotouč příběhu je dělán po zvukový doprovod je vytvořen, ale předtím plná animace začne. An animatic typicky sestává z obrazů storyboard synchronizovaného s zvukovým doprovodem. Toto dovolí animators a ředitele k práci ven nějaký skript a záležitosti načasování, které mohou existují po proudu storyboard. Storyboard a zvukový doprovod jsou doplněni jestliže nutný, a nový animatic může být vytvořen a zhodnocený s ředitelem až do storyboard je zdokonalen. Stříhání filmu u stádia animatic předejde animaci scén, které by byly vydané ven filmu; jak tradiční animace je velmi drahý a časově náročný proces, vytvářet scény to bude nakonec být vydané ven vyplněné karikatury je přísně rušen.
Disign a načasování
Jakmile animatic byl schválený, to a storyboards jsou poslány k návrhovým oddělením. Návrháři charakteru se připravují listy modelu pro všechny důležité charaktery a podpěry ve filmu. Tyto listy modelu se ukážou jak charakter nebo objekt dívá se od palety úhlů s paletou póz a výrazy, tak že celé pracování umělců na projektu může doručit soustavnou práci. Někdy, malé sochy známý jak maquettes smět být produkován, tak že animator může vidět co charakter vypadá jako ve třech rozměrech. Současně, kadeřníci pozadí bude dělat podobnou práci pro nastavení a umístění v projektu, a výtvarní redaktoři a kadeřníci barvy bude určovat styl umění a barevná schémata být používán.
Zatímco design se děje, ředitel načasování (kdo v mnoha případech bude být hlavní ředitel) bere animatic a analyzuje přesně jaké pózy, kreslení a činnosti rtu budou potřebovaní na jakých rámcích. An list projevu (nebo X-list v krátkosti) je vytvořen; toto je tištěný stůl, který rozebere akci, dialog a zdravý rám-- rám jako průvodce pro animators. Jestliže film je umístěný více silně v hudbě, list baru smět být připraven navíc k nebo místo toho X-list. Listy baru ukazují vztah mezi filmovou akcí, dialog a aktuální notový záznam používaný ve skóre.
Nákres
Nákres začne po designech být vyplněný a schválený ředitelem. Uspořádávací proces je souznačný s vykrýváním výstřelů kameramanem na živě-akční film. To je tady že zadní uspořádávací umělci určují úhly kamery, cesty kamery, osvětlení a stínění scény. Charakteroví uspořádávací umělci budou určovat majora pózy pro charaktery ve scéně a vůle nakreslí obrázek ukázat každou pózu. Pro krátké filmy, nákresy charakteru jsou často zodpovědnost ředitele.
Kreslení nákresu jsou spojena do animatic, používání X-list jako průvodce. Jednou animatic je tvořen všech kreslení nákresu, to je voláno Leica navine. Termín pochází ze studia Disneye ve třicátých létech, od rámu formát používal Leica kamerami.
Animovaný film
V tradičním animačním procesu, animators začne sekvencemi kreslení animace na listech papíru dírkovaného k záchvatu bary věšáku v jejich stolech, často používajících barevných tužkách, jednom obraze nebo “rámci” v době. A animator klíče nebo animator vedení udělá klíčové nákresy (“klíč” ve smyslu “důležitý”) ve scéně, používat nákresy charakteru jako průvodce. Animator klíče kreslí dost rámců vysvětlit hlavní body akce; ve sledu podtrhávání charakteru přes mezeru, animator klíče mohou kreslit rám s povahou, zatímco on má skočit, dva nebo více rámců jak charakter je létání vzduchem a rámec pro přistání charakteru na druhé straně mezery.
Načasování je důležité pro animators kreslit tyto rámy; každý rám musí odpovídat si přesně co se děje ve zvukovém doprovodu v tomto okamžiku rám se objeví nebo jinde rozpor mezi zvukem a vizuální vůle jsou rozptylující k obecenstvu. Například, v vysoce-rozpočítat výroby, rozsáhlé úsilí je dáváno v výrobě jistě charakter mluvení je zápasy úst ve formě znít jako herec toho charakteru produkuje jak on nebo ona mluví. (Výroba zkoušky “ah,” “ooh” a “ee” zní ven hlasitě, a poznámka jak vaše ústa budou podvědomě tvořit odlišnou podobu pro každý zvuk; dobré animators musí platit pozornost takovým zdánlivě triviálním věcem).
Jak oni pracují na scéně, animator klíče bude obvykle se připravovat test tužky scény. Test tužky je předběžná verze finální oživené scény; kreslení tužky jsou rychle fotografoval nebo rozkládal a synced s nutnými zvukovými doprovody. Toto dovolí animaci být zhodnocen a zlepšil dříve předávat práci k jeho animators asistenta, kdo bude jít přidat detaily a některé ty chybějící rámce ve scéně. Práce animators asistenta je zhodnocena, tužka-testoval, a korigoval až do čelné pozice animator je připravený se setkávat s ředitelem a mít jeho scénu sweatboxed, nebo zhodnocený ředitelem, producent, a jiný klíčový tvořivý tým členové. Podobný storyboarding stádiu, animator může být vyžadován k re-dělat scénu mnoho časů před ředitelem schválí to.
V vysoce-rozpočet oživil výroby, často každá hlavní postava bude mít animator nebo skupina animators pouze se oddala vykreslení té postavy. Skupina bude vyrobená nahoru jednoho řídícího animator, malá skupina klíče animators a větší skupina asistenta animators. Pro scény kde dva charaktery se ovlivňují, animators klíče pro oba charaktery určí kterou povahu “vede” scéna a ten charakter budou natažení nejprve. Druhý charakter bude oživený reagovat na a podporovat akce “vedoucího” charakteru.
Jednou animace klíče je schválena, animator vedení předá scénu na k oddělení očištění, smířil se animators očištění a inbetweeners. Animators očištění vezmou čelnou pozici a pomocný animators je kreslení a stopa je na novém listu papíru, přijímat péči včetně všech daru detailů na originálních modelových listech, tak že to vypadá, že jedna osoba oživila celý film. Jmeno inbetweeners bude se krátit kterákoliv rámy jsou ještě chybějící mezitím jiný animators je kreslení. Tato procedura je volána tweening. Výsledná kreslení jsou znovu tužka-testoval a sweatboxed dokud ne oni se setkají se schválením.U každého stádia během animace tužky, schválená předloha je spojena do Leica kotouče.
Tento proces je stejný pro oba animace charakteru a animace speciálních efektů, který na nejvíce vysoký-výroby rozpočtu jsou oddělány oddělená oddělení. Animators efektů oživit něco to se pohybuje a je ne charakter, včetně podpěr, vozidel, strojního zařízení a jevů takový jako oheň, déšť a exploze. Někdy, místo kreslení, množství speciality procesy jsou zvyklé na produkční speciální efekty v kreslených filmech; déšť, například, byl vytvořen ve filmech Disneye protože pozdní-třicátá léta tím, že filmuje pomalý záznam vody na předku černého pozadí, s výsledným filmem superponovaným přes animaci.
Pozadí
Zatímco animace je dělána, umělci pozadí bude malovat soubory přes kterého akce každého oživeného sledu bude konat se. Tato pozadí jsou obecně dělána v gouache nebo akrylové barvě, ačkoli některé oživené výroby mají použitá pozadí dělaná v vodovce, olejová barva, nebo dokonce crayon. Umělci pozadí následují velmi blízko práce zadních uspořádávacích umělců a kadeřníci barvy (který je obvykle překládán do pracovního sešitu k jejich použití), tak že výsledná pozadí jsou harmonická tónem se designy charakteru.
Tradiční inkoust, barva a kamera
Jakmile očištění a mezitím kreslení pro sekvenci jsou dokončena, oni jsou připravení na fotografování, proces známý jak inkoust-a-barva. Každé kreslení je pak převedené z papíru k tenkému, jasnému listu plastu nazvaný cel, tak nazvaný protože oni byli jednou rozlišeni filmu (octan je nyní používán). Náčrt kreslení je inked nebo kopíroval na cel a gouache nebo podobný druh barvy je používán na opačných stranách cels přidat barvy ve vhodných odstínech. V mnoha případech, charaktery budou mít víc než jedno barevné schéma přiřazené k nim; použití každý závisí na náladě a osvětlení každé scény. Průhledná kvalita cel počítá s každou postavou nebo objektem v rámci být oživený na různé cels jak cel se jednou povahou mohou být viděni pod cel jiný; a neprůhledné pozadí bude viděné pod všemi cels.
Kamera používala pro střelbovou tradiční animaci. Viz též obraz antény.Když celá sekvence byla přenesená do cels, proces fotografování začne. Každý cel zapojený do rámce sekvence je položen nad každým jiný, s pozadím u dna zásobníku. Kus skla je snížen na předloze v rozkazu srovnat nějaké nepravidlenosti a složený obraz je pak fotografován zvláštní animační kamerou, také nazýval řečniště kamerou. Cels jsou odstraněny a proces opakuje pro příští rám až do každého rámu ve sledu byl fotografován. Každý cel má díry registrace, malé díry podél vrcholu nebo spodního okraje cel, který dovolit cel být umístěn na korespondenčních věšákových barech před kamerou zajistit, že každý cel se ztotožní s tím před tím; jestliže buňky nejsou souosé v takový způsob, animace, když hrál si na plnou rychlost, se objeví “neklidný.” Někdy, rámce mohou potřebovat být fotografován více než jakmile, aby realizoval superimpositions a jiné efekty kamery. Pánve jsou vytvořeny jeden pohybovat kamerou, cels nebo pozadími krok po kroku přes posloupnost rámců.
Jak scény vyjdou finálního fotografování, oni jsou spojeni do Leica kotouče, brát místo animace tužky. Jakmile každá sekvence ve výrobě byla fotografovaná, finální film je poslán pro vývoj a zpracování, zatímco finální hudba a zvukové efekty jsou přidaní ke zvukovému doprovodu. Znovu, editace je obecně ne oddělaná animace, ale jestliže to je vyžadováno to je děláno v tomto okamžiku dříve, než finální tisk filmu je připravený na opakování nebo vysílání.
Digitální inkoust a barva
To by mělo být si všiml toho skutečný “tradiční” inkoust-a-proces barvy je už ne v použití nějakými hlavními oživenýma výrobami v současnosti. Aktuální proces, nazvaný “digitální inkoust a barva,” je stejný jak tradiční inkoust a barva dokud ne po animaci kreslení jsou dokončena; místo toho, aby byl přenesený do cels, kreslení animators jsou načítaná do počítač, kde oni jsou barevní a zpracovaní používat jednoho nebo více palety sad programů. Výsledná kreslení composited v počítači přes jejich příslušná pozadí, který také byli načítaní do počítač (jestliže ne digitálně namalovaný), a počítač dodá finální film jednoho vyvážení digitální video soubor, používat video kazetový magnetofon nebo tisk k používání filmu vysoce-rozlišovací výstupní zařízení. Použití počítačů počítá s snadnější výměnou předlohy mezi odděleními, studia, a vyrovnat země a kontinenty (v nejvíce levný Američan oživil výroby, velikost animace je vlastně hotová animators pracováním v jiných zemích, včetně Koreje, Japonsko, Singapur, a Indie).
Poslední hlavní celovečerní film k užívacímu tradičnímu inkoustu a barva byli Studio Ghibli je Princezna Mononoke (1997); poslední oživená série dělat tak byl Ed, Edd n Eddy. Digitální inkoust a barva byla v použití u rysa Walta Disneye animace od roku 1989, kde to bylo užité na finální duhový výstřel v Malá mořská panna. Všichni subsequent Disney animované rysy byly digitálně inked-a-maloval, používat Disneyova proprietární velká písmena (animace počítače systém výroby) technologie, rozvinutý primárně bývalým partnerem Pixar. Většina jiných studi používá jeden z množství jiných špičkových softwarových balíků takový jako Toonz nebo Toon rozmachové studio, Animo, americká animace a vyrovnat spotřebitele-aplikace úrovně takový jako Macromedia blesk.
Techniky
Tento obraz se ukáže jak dva průhledné cels, každý s odlišná charakteristika kreslená na nich a neprůhledné pozadí jsou fotografováni spolu tvořit složený obraz.Cel je důležitá inovace k tradiční animaci, zatímco to dovolí některé části každého rámu být opakován od rámu k rámu, tak šetřit práci. Jednoduchý příklad by byl scéna se dvěma charaktery na obrazovce, jeden z kterého je mluvení a jiné postavení ticho. Protože druhý charakter nepohybuje se, to může být vystaveno v tomto scénovém použití jediného jednoho nákresu, na jeden cel, zatímco rozmanitá kreslení na rozmanitých cels budou použitá oživit charakter mluvení.
Pro více komplexní příklad, zvážit to, sekvence ve kterém dívka poštve talíř na stůl. Stůl bude zůstávat ještě pro celou sekvenci, tak to může být kresleno jako součást pozadí. Talíř může být kreslen spolu s charakterem jak charakter umístí to na stole. Nicméně, po talíři je na stole, talíř bude už ne se pohybovat, ačkoli dívka bude pokračovat k pohybu jak ona stáhne její paži od talíře. V tomto příkladě, po dívka položí talíř dole, talíř může pak být natažený na odděleném cel od dívky. Další rámce budou uvádět nové cels dívky, ale talíř nemusí být překleslen jak to se nepohybuje; stejný cel talíře mohou být použity v každém zůstávat rámcem že to je ještě na stolu. Cel barvy byly vlastně vyráběl v zastíněných verzích každé barvy kompenzovat zvláštní vrstvu cel přidaného mezi obrazem a kamery, v tomto příkladě ještě talíř by byl namalovaný mírně bystřejší kompenzovat bytí snížil jednu vrstvu.
Ve velmi časných karikaturách dělaných před použitím cel, takový jak Gertie Dinosaur (1914), celý rám, včetně pozadí a všech charakterů a položek, byl kreslen na jediném listu papíru, pak fotografoval. Všechno muselo být překleslen pro každý rám obsahovat činnosti. Toto vedlo k “neklidnému” vzhledu; představovat si, jak vidí sled obrázků hory, každý mírně odlišný od jednoho soudního řízení to. Pre-cel animace byla později zlepšená použitím technik jako lomítko metoda vynalezla Raoul Barre; pozadí a oživené objekty byli kresleni na oddělených dokladech.
Rám byl dělán tím, že odstraní všechny prázdné části dokladů kde objekty byly kresleny před bytím umístěným nad pozadími a konečně fotografoval. Cel animační proces byl vynalezen Earl Hurd a John Bray v 1915.
V nižší-rozpočítat výroby, tato “zkratka” je používána ve větší funkci. Například, ve scéně ve kterém muž sedí v židli a mluví, židle a skupina muže mohou být stejní v každém rámu; jen jeho hlava je překleslena, nebo možná dokonce jeho hlava zůstane stejná, zatímco jen jeho ústa se pohybují. Toto je znáno jak limitoval animaci. Proces byl propagován v teatrálních karikaturách UPA a použitý ve většině animaci televize, obzvláště to Hanny-Barbera. Konečný výsledek nevypadá velmi živouce, ale je levný produkovat, a proto dovolí karikaturám být dělán na rozpočtech malé televize.
Animace speciálních efektů
Vedle tradičních oživených charakterů, objektů a pozadí, mnoho jiných technik je používáno vytvořit zvláštní elementy takový jako kouř, blesk a “kouzlo”, a dávat animaci oběcně zřetelný vzhled.
Pozoruhodné příklady mohou být nalezené ve filmech takový jak Fantazie, Malá mořská panna a Tajemství NIMH. Dnes speciální efekty jsou většinou hotové s počítači, ale dříve oni museli být dělán po ruce. To vyvolá tyto účinky, animators použil různé techniky, takový jako suchý kartáč, fixírka, dřevěné uhlí, mastná tužka, animace backlit nebo, v průběhu toho, jak střílí, kameraman používal rozmanité projevy se šířícími se obrazovkami, prosakuje nebo krystalizuje. Například, Souprava louskáčku segment v Fantazie má víla sekvenci kde tečkované cels jsou používány, vytvářet měkký pastelový pohled.
Komentáře
Přehled komentářů
I visited various sites however the audio quality for audio songs present at this web site is genuinely superb. jaymu.goodwomenprizz.be/map1.php europas största företag
måste man ha hemtelefon för bredband goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 23. 9. 2020 5:10)
Great post. I was checking constantly this weblog and I am impressed! Very helpful information particularly the final phase :) I deal with such information much. I was seeking this particular info for a long time. Thank you and good luck. raybo.goodwomenprizz.be/map3.php måste man ha hemtelefon för bredband
rödtunga recept mannerström infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 23. 9. 2020 4:31)
This is my first time pay a quick visit at here and i am actually happy to read all at single place. match.infoforwomen.be/map28.php rödtunga recept mannerström
miss magic hårfärg återförsäljare infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 23. 9. 2020 4:08)
It's very easy to find out any topic on web as compared to textbooks, as I found this piece of writing at this web site. ualme.infoforwomen.nl/map21.php miss magic hårfärg återförsäljare
hår och hudkällan norrtälje goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 23. 9. 2020 3:08)
whoah this blog is excellent i love studying your articles. Keep up the good work! You know, a lot of individuals are looking around for this information, you can aid them greatly. pomil.goodwomenprizz.be/map6.php hår och hudkällan norrtälje
kall om fötterna goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 23. 9. 2020 1:17)
This is a very good tip particularly to those new to the blogosphere. Simple but very accurate information… Appreciate your sharing this one. A must read post! dulco.goodwomenprizz.be/map1.php kall om fГ¶tterna
kostdoktorn omega 3 goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 23:18)
Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly. binse.goodwomenprizz.be/map26.php kostdoktorn omega 3
plus size dam goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 21:18)
Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your web site is wonderful, as well as the content! fieti.goodwomenprizz.be/map19.php plus size dam
tights träning dam goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 17:04)
You actually make it appear really easy with your presentation but I find this matter to be really one thing which I believe I might never understand. It sort of feels too complicated and extremely large for me. I'm looking forward for your next post, I'll attempt to get the hold of it! reti.goodwomenprizz.be/map10.php tights träning dam
bowling Г¤ngelholm pris infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 22. 9. 2020 16:18)
I love looking through a post that will make men and women think. Also, many thanks for permitting me to comment! laco.infoforwomen.nl/map6.php bowling Г¤ngelholm pris
hur gör man mannagrynsgröt goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 14:58)
Hi would you mind letting me know which web host you're utilizing? I've loaded your blog in 3 different web browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most. Can you recommend a good web hosting provider at a reasonable price? Cheers, I appreciate it! atwhi.goodwomenprizz.be/map1.php hur gör man mannagrynsgröt
glittrig topp dam goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 12:56)
I got this site from my friend who told me about this web site and now this time I am browsing this web page and reading very informative articles or reviews at this place. fieti.goodwomenprizz.be/map5.php glittrig topp dam
familjen annorlunda carola infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 22. 9. 2020 10:21)
This paragraph gives clear idea designed for the new people of blogging, that actually how to do blogging and site-building. infic.infoforwomen.nl/map14.php familjen annorlunda carola
the body shop billigt goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 8:49)
At this moment I am going to do my breakfast, when having my breakfast coming again to read other news. menne.goodwomenprizz.be/map20.php the body shop billigt
bakverk utan socker goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 6:44)
Hello to every body, it's my first visit of this web site; this website contains awesome and actually excellent information designed for visitors. pomil.goodwomenprizz.be/map5.php bakverk utan socker
vacker center syd goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 4:41)
It's difficult to find well-informed people for this subject, however, you seem like you know what you're talking about! Thanks vesal.goodwomenprizz.be/map9.php vacker center syd
hårvård tips män infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 22. 9. 2020 4:29)
Hi this is somewhat of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated! calbi.infoforwomen.nl/map13.php hårvård tips män
ida warg blogg goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 2:35)
With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My site has a lot of completely unique content I've either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my agreement. Do you know any ways to help stop content from being ripped off? I'd genuinely appreciate it. kisne.goodwomenprizz.be/map7.php ida warg blogg
stortorget lund meny goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 22. 9. 2020 0:41)
I know this web page gives quality dependent articles or reviews and other material, is there any other site which presents these stuff in quality? atwhi.goodwomenprizz.be/map5.php stortorget lund meny
mappar med eget tryck infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 21. 9. 2020 22:48)
Very nice article, just what I wanted to find. gastc.infoforwomen.nl/useful-tips/mappar-med-eget-tryck.php mappar med eget tryck
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82
europas största företag goodwomenprizz.be
(goodwomenprizz.be, 23. 9. 2020 7:14)