Základy tvorby
Základy tvorby
Nahrávka hlasu
Předtím opravdová animace začne, předběžný zvukový doprovod nebo “dráha škrábnutí” je zaznamenána, tak že animace může být více přesně synchronizovaná ke zvukovému doprovodu. Daný pomalý, metodický způsob ve které tradiční animaci je produkován, to je téměř vždy snadnější synchronizovat animaci k předcházejícímu zvukovému doprovodu než to má synchronizovat zvukový doprovod k předcházející animaci. Vyplněný karikaturní zvukový doprovod bude představovat hudbu, zvukové efekty a dialog vykonávaný herci hlasu. Nicméně, dráha škrábnutí používala během animace typicky obsahuje jen hlasy, nějaké hlasité písně že charaktery musí zpívat společně k, a dočasné hudební skóre sleduje; konečný výsledek a zvukové efekty jsou přidáni v poště-výroba.
V případě většiny pre-1930 zvuk oživil karikatury, zvuk byl pošta-synched; to je, zvukový záznam byl zaznamenán po filmu elementy byly dokončeny tím, že sleduje film a vykonává dialog, hudbu a požadované zvukové efekty. Některá studia, nejvíce pozoruhodně Fleischer studia, pokračoval posílat-synch jejich karikatury pozdnější, který počítal s přítomností “mumlal inzerát-libs” dar v mnoho Popeye námořník a Betty Boop karikatury. Ačkoli doslova celá animace Američana je nyní pre-synched (a byl od třicátých lét), skoro celá animace Japonce (anime) je pošta-synched.
Animatics
Často, animatic nebo kotouč příběhu je dělán po zvukový doprovod je vytvořen, ale předtím plná animace začne. An animatic typicky sestává z obrazů storyboard synchronizovaného s zvukovým doprovodem. Toto dovolí animators a ředitele k práci ven nějaký skript a záležitosti načasování, které mohou existují po proudu storyboard. Storyboard a zvukový doprovod jsou doplněni jestliže nutný, a nový animatic může být vytvořen a zhodnocený s ředitelem až do storyboard je zdokonalen. Stříhání filmu u stádia animatic předejde animaci scén, které by byly vydané ven filmu; jak tradiční animace je velmi drahý a časově náročný proces, vytvářet scény to bude nakonec být vydané ven vyplněné karikatury je přísně rušen.
Disign a načasování
Jakmile animatic byl schválený, to a storyboards jsou poslány k návrhovým oddělením. Návrháři charakteru se připravují listy modelu pro všechny důležité charaktery a podpěry ve filmu. Tyto listy modelu se ukážou jak charakter nebo objekt dívá se od palety úhlů s paletou póz a výrazy, tak že celé pracování umělců na projektu může doručit soustavnou práci. Někdy, malé sochy známý jak maquettes smět být produkován, tak že animator může vidět co charakter vypadá jako ve třech rozměrech. Současně, kadeřníci pozadí bude dělat podobnou práci pro nastavení a umístění v projektu, a výtvarní redaktoři a kadeřníci barvy bude určovat styl umění a barevná schémata být používán.
Zatímco design se děje, ředitel načasování (kdo v mnoha případech bude být hlavní ředitel) bere animatic a analyzuje přesně jaké pózy, kreslení a činnosti rtu budou potřebovaní na jakých rámcích. An list projevu (nebo X-list v krátkosti) je vytvořen; toto je tištěný stůl, který rozebere akci, dialog a zdravý rám-- rám jako průvodce pro animators. Jestliže film je umístěný více silně v hudbě, list baru smět být připraven navíc k nebo místo toho X-list. Listy baru ukazují vztah mezi filmovou akcí, dialog a aktuální notový záznam používaný ve skóre.
Nákres
Nákres začne po designech být vyplněný a schválený ředitelem. Uspořádávací proces je souznačný s vykrýváním výstřelů kameramanem na živě-akční film. To je tady že zadní uspořádávací umělci určují úhly kamery, cesty kamery, osvětlení a stínění scény. Charakteroví uspořádávací umělci budou určovat majora pózy pro charaktery ve scéně a vůle nakreslí obrázek ukázat každou pózu. Pro krátké filmy, nákresy charakteru jsou často zodpovědnost ředitele.
Kreslení nákresu jsou spojena do animatic, používání X-list jako průvodce. Jednou animatic je tvořen všech kreslení nákresu, to je voláno Leica navine. Termín pochází ze studia Disneye ve třicátých létech, od rámu formát používal Leica kamerami.
Animovaný film
V tradičním animačním procesu, animators začne sekvencemi kreslení animace na listech papíru dírkovaného k záchvatu bary věšáku v jejich stolech, často používajících barevných tužkách, jednom obraze nebo “rámci” v době. A animator klíče nebo animator vedení udělá klíčové nákresy (“klíč” ve smyslu “důležitý”) ve scéně, používat nákresy charakteru jako průvodce. Animator klíče kreslí dost rámců vysvětlit hlavní body akce; ve sledu podtrhávání charakteru přes mezeru, animator klíče mohou kreslit rám s povahou, zatímco on má skočit, dva nebo více rámců jak charakter je létání vzduchem a rámec pro přistání charakteru na druhé straně mezery.
Načasování je důležité pro animators kreslit tyto rámy; každý rám musí odpovídat si přesně co se děje ve zvukovém doprovodu v tomto okamžiku rám se objeví nebo jinde rozpor mezi zvukem a vizuální vůle jsou rozptylující k obecenstvu. Například, v vysoce-rozpočítat výroby, rozsáhlé úsilí je dáváno v výrobě jistě charakter mluvení je zápasy úst ve formě znít jako herec toho charakteru produkuje jak on nebo ona mluví. (Výroba zkoušky “ah,” “ooh” a “ee” zní ven hlasitě, a poznámka jak vaše ústa budou podvědomě tvořit odlišnou podobu pro každý zvuk; dobré animators musí platit pozornost takovým zdánlivě triviálním věcem).
Jak oni pracují na scéně, animator klíče bude obvykle se připravovat test tužky scény. Test tužky je předběžná verze finální oživené scény; kreslení tužky jsou rychle fotografoval nebo rozkládal a synced s nutnými zvukovými doprovody. Toto dovolí animaci být zhodnocen a zlepšil dříve předávat práci k jeho animators asistenta, kdo bude jít přidat detaily a některé ty chybějící rámce ve scéně. Práce animators asistenta je zhodnocena, tužka-testoval, a korigoval až do čelné pozice animator je připravený se setkávat s ředitelem a mít jeho scénu sweatboxed, nebo zhodnocený ředitelem, producent, a jiný klíčový tvořivý tým členové. Podobný storyboarding stádiu, animator může být vyžadován k re-dělat scénu mnoho časů před ředitelem schválí to.
V vysoce-rozpočet oživil výroby, často každá hlavní postava bude mít animator nebo skupina animators pouze se oddala vykreslení té postavy. Skupina bude vyrobená nahoru jednoho řídícího animator, malá skupina klíče animators a větší skupina asistenta animators. Pro scény kde dva charaktery se ovlivňují, animators klíče pro oba charaktery určí kterou povahu “vede” scéna a ten charakter budou natažení nejprve. Druhý charakter bude oživený reagovat na a podporovat akce “vedoucího” charakteru.
Jednou animace klíče je schválena, animator vedení předá scénu na k oddělení očištění, smířil se animators očištění a inbetweeners. Animators očištění vezmou čelnou pozici a pomocný animators je kreslení a stopa je na novém listu papíru, přijímat péči včetně všech daru detailů na originálních modelových listech, tak že to vypadá, že jedna osoba oživila celý film. Jmeno inbetweeners bude se krátit kterákoliv rámy jsou ještě chybějící mezitím jiný animators je kreslení. Tato procedura je volána tweening. Výsledná kreslení jsou znovu tužka-testoval a sweatboxed dokud ne oni se setkají se schválením.U každého stádia během animace tužky, schválená předloha je spojena do Leica kotouče.
Tento proces je stejný pro oba animace charakteru a animace speciálních efektů, který na nejvíce vysoký-výroby rozpočtu jsou oddělány oddělená oddělení. Animators efektů oživit něco to se pohybuje a je ne charakter, včetně podpěr, vozidel, strojního zařízení a jevů takový jako oheň, déšť a exploze. Někdy, místo kreslení, množství speciality procesy jsou zvyklé na produkční speciální efekty v kreslených filmech; déšť, například, byl vytvořen ve filmech Disneye protože pozdní-třicátá léta tím, že filmuje pomalý záznam vody na předku černého pozadí, s výsledným filmem superponovaným přes animaci.
Pozadí
Zatímco animace je dělána, umělci pozadí bude malovat soubory přes kterého akce každého oživeného sledu bude konat se. Tato pozadí jsou obecně dělána v gouache nebo akrylové barvě, ačkoli některé oživené výroby mají použitá pozadí dělaná v vodovce, olejová barva, nebo dokonce crayon. Umělci pozadí následují velmi blízko práce zadních uspořádávacích umělců a kadeřníci barvy (který je obvykle překládán do pracovního sešitu k jejich použití), tak že výsledná pozadí jsou harmonická tónem se designy charakteru.
Tradiční inkoust, barva a kamera
Jakmile očištění a mezitím kreslení pro sekvenci jsou dokončena, oni jsou připravení na fotografování, proces známý jak inkoust-a-barva. Každé kreslení je pak převedené z papíru k tenkému, jasnému listu plastu nazvaný cel, tak nazvaný protože oni byli jednou rozlišeni filmu (octan je nyní používán). Náčrt kreslení je inked nebo kopíroval na cel a gouache nebo podobný druh barvy je používán na opačných stranách cels přidat barvy ve vhodných odstínech. V mnoha případech, charaktery budou mít víc než jedno barevné schéma přiřazené k nim; použití každý závisí na náladě a osvětlení každé scény. Průhledná kvalita cel počítá s každou postavou nebo objektem v rámci být oživený na různé cels jak cel se jednou povahou mohou být viděni pod cel jiný; a neprůhledné pozadí bude viděné pod všemi cels.
Kamera používala pro střelbovou tradiční animaci. Viz též obraz antény.Když celá sekvence byla přenesená do cels, proces fotografování začne. Každý cel zapojený do rámce sekvence je položen nad každým jiný, s pozadím u dna zásobníku. Kus skla je snížen na předloze v rozkazu srovnat nějaké nepravidlenosti a složený obraz je pak fotografován zvláštní animační kamerou, také nazýval řečniště kamerou. Cels jsou odstraněny a proces opakuje pro příští rám až do každého rámu ve sledu byl fotografován. Každý cel má díry registrace, malé díry podél vrcholu nebo spodního okraje cel, který dovolit cel být umístěn na korespondenčních věšákových barech před kamerou zajistit, že každý cel se ztotožní s tím před tím; jestliže buňky nejsou souosé v takový způsob, animace, když hrál si na plnou rychlost, se objeví “neklidný.” Někdy, rámce mohou potřebovat být fotografován více než jakmile, aby realizoval superimpositions a jiné efekty kamery. Pánve jsou vytvořeny jeden pohybovat kamerou, cels nebo pozadími krok po kroku přes posloupnost rámců.
Jak scény vyjdou finálního fotografování, oni jsou spojeni do Leica kotouče, brát místo animace tužky. Jakmile každá sekvence ve výrobě byla fotografovaná, finální film je poslán pro vývoj a zpracování, zatímco finální hudba a zvukové efekty jsou přidaní ke zvukovému doprovodu. Znovu, editace je obecně ne oddělaná animace, ale jestliže to je vyžadováno to je děláno v tomto okamžiku dříve, než finální tisk filmu je připravený na opakování nebo vysílání.
Digitální inkoust a barva
To by mělo být si všiml toho skutečný “tradiční” inkoust-a-proces barvy je už ne v použití nějakými hlavními oživenýma výrobami v současnosti. Aktuální proces, nazvaný “digitální inkoust a barva,” je stejný jak tradiční inkoust a barva dokud ne po animaci kreslení jsou dokončena; místo toho, aby byl přenesený do cels, kreslení animators jsou načítaná do počítač, kde oni jsou barevní a zpracovaní používat jednoho nebo více palety sad programů. Výsledná kreslení composited v počítači přes jejich příslušná pozadí, který také byli načítaní do počítač (jestliže ne digitálně namalovaný), a počítač dodá finální film jednoho vyvážení digitální video soubor, používat video kazetový magnetofon nebo tisk k používání filmu vysoce-rozlišovací výstupní zařízení. Použití počítačů počítá s snadnější výměnou předlohy mezi odděleními, studia, a vyrovnat země a kontinenty (v nejvíce levný Američan oživil výroby, velikost animace je vlastně hotová animators pracováním v jiných zemích, včetně Koreje, Japonsko, Singapur, a Indie).
Poslední hlavní celovečerní film k užívacímu tradičnímu inkoustu a barva byli Studio Ghibli je Princezna Mononoke (1997); poslední oživená série dělat tak byl Ed, Edd n Eddy. Digitální inkoust a barva byla v použití u rysa Walta Disneye animace od roku 1989, kde to bylo užité na finální duhový výstřel v Malá mořská panna. Všichni subsequent Disney animované rysy byly digitálně inked-a-maloval, používat Disneyova proprietární velká písmena (animace počítače systém výroby) technologie, rozvinutý primárně bývalým partnerem Pixar. Většina jiných studi používá jeden z množství jiných špičkových softwarových balíků takový jako Toonz nebo Toon rozmachové studio, Animo, americká animace a vyrovnat spotřebitele-aplikace úrovně takový jako Macromedia blesk.
Techniky
Tento obraz se ukáže jak dva průhledné cels, každý s odlišná charakteristika kreslená na nich a neprůhledné pozadí jsou fotografováni spolu tvořit složený obraz.Cel je důležitá inovace k tradiční animaci, zatímco to dovolí některé části každého rámu být opakován od rámu k rámu, tak šetřit práci. Jednoduchý příklad by byl scéna se dvěma charaktery na obrazovce, jeden z kterého je mluvení a jiné postavení ticho. Protože druhý charakter nepohybuje se, to může být vystaveno v tomto scénovém použití jediného jednoho nákresu, na jeden cel, zatímco rozmanitá kreslení na rozmanitých cels budou použitá oživit charakter mluvení.
Pro více komplexní příklad, zvážit to, sekvence ve kterém dívka poštve talíř na stůl. Stůl bude zůstávat ještě pro celou sekvenci, tak to může být kresleno jako součást pozadí. Talíř může být kreslen spolu s charakterem jak charakter umístí to na stole. Nicméně, po talíři je na stole, talíř bude už ne se pohybovat, ačkoli dívka bude pokračovat k pohybu jak ona stáhne její paži od talíře. V tomto příkladě, po dívka položí talíř dole, talíř může pak být natažený na odděleném cel od dívky. Další rámce budou uvádět nové cels dívky, ale talíř nemusí být překleslen jak to se nepohybuje; stejný cel talíře mohou být použity v každém zůstávat rámcem že to je ještě na stolu. Cel barvy byly vlastně vyráběl v zastíněných verzích každé barvy kompenzovat zvláštní vrstvu cel přidaného mezi obrazem a kamery, v tomto příkladě ještě talíř by byl namalovaný mírně bystřejší kompenzovat bytí snížil jednu vrstvu.
Ve velmi časných karikaturách dělaných před použitím cel, takový jak Gertie Dinosaur (1914), celý rám, včetně pozadí a všech charakterů a položek, byl kreslen na jediném listu papíru, pak fotografoval. Všechno muselo být překleslen pro každý rám obsahovat činnosti. Toto vedlo k “neklidnému” vzhledu; představovat si, jak vidí sled obrázků hory, každý mírně odlišný od jednoho soudního řízení to. Pre-cel animace byla později zlepšená použitím technik jako lomítko metoda vynalezla Raoul Barre; pozadí a oživené objekty byli kresleni na oddělených dokladech.
Rám byl dělán tím, že odstraní všechny prázdné části dokladů kde objekty byly kresleny před bytím umístěným nad pozadími a konečně fotografoval. Cel animační proces byl vynalezen Earl Hurd a John Bray v 1915.
V nižší-rozpočítat výroby, tato “zkratka” je používána ve větší funkci. Například, ve scéně ve kterém muž sedí v židli a mluví, židle a skupina muže mohou být stejní v každém rámu; jen jeho hlava je překleslena, nebo možná dokonce jeho hlava zůstane stejná, zatímco jen jeho ústa se pohybují. Toto je znáno jak limitoval animaci. Proces byl propagován v teatrálních karikaturách UPA a použitý ve většině animaci televize, obzvláště to Hanny-Barbera. Konečný výsledek nevypadá velmi živouce, ale je levný produkovat, a proto dovolí karikaturám být dělán na rozpočtech malé televize.
Animace speciálních efektů
Vedle tradičních oživených charakterů, objektů a pozadí, mnoho jiných technik je používáno vytvořit zvláštní elementy takový jako kouř, blesk a “kouzlo”, a dávat animaci oběcně zřetelný vzhled.
Pozoruhodné příklady mohou být nalezené ve filmech takový jak Fantazie, Malá mořská panna a Tajemství NIMH. Dnes speciální efekty jsou většinou hotové s počítači, ale dříve oni museli být dělán po ruce. To vyvolá tyto účinky, animators použil různé techniky, takový jako suchý kartáč, fixírka, dřevěné uhlí, mastná tužka, animace backlit nebo, v průběhu toho, jak střílí, kameraman používal rozmanité projevy se šířícími se obrazovkami, prosakuje nebo krystalizuje. Například, Souprava louskáčku segment v Fantazie má víla sekvenci kde tečkované cels jsou používány, vytvářet měkký pastelový pohled.
Komentáře
Přehled komentářů
Hi every one, here every person is sharing these kinds of experience, therefore it's pleasant to read this blog, and I used to pay a quick visit this web site daily. nistm.munhea.se/map11.php scandic norra bantorget spa
inflammation i muskelfäste höft munhea.se
(munhea.se, 2. 10. 2020 12:11)
If you are going for most excellent contents like myself, just visit this site daily since it offers feature contents, thanks mount.munhea.se/map2.php inflammation i muskelfäste höft
pannkakor 1 port munhea.se
(munhea.se, 2. 10. 2020 4:39)
My brother recommended I might like this web site. He was totally right. This post actually made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this info! Thanks! masco.munhea.se/map6.php pannkakor 1 port
öppen fiber prisjämförelse aperca.se
(aperca.se, 1. 10. 2020 10:33)
I really like what you guys are usually up too. This type of clever work and coverage! Keep up the superb works guys I've included you guys to my blogroll. wolga.aperca.se/map6.php öppen fiber prisjämförelse
fina texter till nГҐgon som gГҐtt bort munhea.se
(munhea.se, 1. 10. 2020 9:15)
I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back down the road. Many thanks mahi.munhea.se/map3.php fina texter till nГҐgon som gГҐtt bort
när känner man gravidsymptom aperca.se
(aperca.se, 1. 10. 2020 4:13)
I am genuinely pleased to glance at this web site posts which carries lots of useful facts, thanks for providing these kinds of statistics. sacki.aperca.se/map3.php när känner man gravidsymptom
frossa värk i kroppen munhea.se
(munhea.se, 1. 10. 2020 1:42)
Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog. It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between user friendliness and visual appearance. I must say that you've done a awesome job with this. Additionally, the blog loads extremely quick for me on Safari. Excellent Blog! flict.munhea.se/map7.php frossa värk i kroppen
hallon och choklad aperca.se
(aperca.se, 30. 9. 2020 22:20)
Admiring the persistence you put into your site and detailed information you present. It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed material. Great read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account. veini.aperca.se/map9.php hallon och choklad
blombud på söndagar munhea.se
(munhea.se, 30. 9. 2020 18:19)
I must thank you for the efforts you have put in penning this website. I am hoping to check out the same high-grade blog posts from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my very own site now ;) cents.munhea.se/map3.php blombud på söndagar
eternity parfym herr aperca.se
(aperca.se, 30. 9. 2020 15:50)
Nice replies in return of this matter with real arguments and describing everything concerning that. nerga.aperca.se/map1.php eternity parfym herr
kudde med Г¶gonfransar aperca.se
(aperca.se, 30. 9. 2020 9:42)
I couldn't refrain from commenting. Very well written! morme.aperca.se/map10.php kudde med Г¶gonfransar
vad Г¤r antikroppar aperca.se
(aperca.se, 30. 9. 2020 3:34)
A person necessarily help to make critically posts I would state. That is the first time I frequented your web page and to this point? I amazed with the analysis you made to make this particular publish amazing. Magnificent activity! theow.aperca.se/map6.php vad Г¤r antikroppar
för mycket kaffe munhea.se
(munhea.se, 29. 9. 2020 23:27)
Very energetic article, I enjoyed that a lot. Will there be a part 2? skywe.munhea.se/map2.php för mycket kaffe
bränna fett på gymmet aperca.se
(aperca.se, 29. 9. 2020 22:10)
Very great post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I've truly loved surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing for your feed and I am hoping you write once more soon! thahe.aperca.se/map1.php bränna fett på gymmet
paddla kanot göteborg aperca.se
(aperca.se, 29. 9. 2020 19:04)
Hi would you mind sharing which blog platform you're working with? I'm looking to start my own blog soon but I'm having a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for something unique. P.S My apologies for getting off-topic but I had to ask! chrys.aperca.se/map8.php paddla kanot göteborg
schema socionom umeГҐ munhea.se
(munhea.se, 29. 9. 2020 17:21)
Hello! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to look it over. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers! Excellent blog and wonderful style and design. hana.munhea.se/map11.php schema socionom umeГҐ
fälgar till mercedes aperca.se
(aperca.se, 29. 9. 2020 15:49)
Hello There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I'll be sure to bookmark it and return to read more of your useful info. Thanks for the post. I'll certainly comeback. sioth.aperca.se/map9.php fälgar till mercedes
träd rosa blommor aperca.se
(aperca.se, 29. 9. 2020 12:38)
This article will help the internet visitors for setting up new blog or even a blog from start to end. chrys.aperca.se/map11.php träd rosa blommor
tiger of sweden väska dam munhea.se
(munhea.se, 29. 9. 2020 10:55)
These are genuinely great ideas in on the topic of blogging. You have touched some nice points here. Any way keep up wrinting. handp.munhea.se/map1.php tiger of sweden väska dam
mattias kristiansson recept aperca.se
(aperca.se, 29. 9. 2020 9:33)
Hey there, You have done an excellent job. I'll certainly digg it and personally recommend to my friends. I am sure they'll be benefited from this website. helmp.aperca.se/map4.php mattias kristiansson recept
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82
scandic norra bantorget spa munhea.se
(munhea.se, 2. 10. 2020 19:46)